Jahans, edellinen blogipäivitys on näköjään tehty 17.6.... No, me oltiin lomalla, mä ja mun blogi. Kesä oli suhteellisen "vauhdikas" ja jonkunsortin neulomusplääh vaivasi, joten vois melkein sanoa et en silmukkaakaan neulonut lomalla.

Tosin vikalla lomaviikolla alotin puolväkisin sukat langasta jonka sain synttärilahjaksi. Siis puolväkisin siks, ettei napannut yhtään, mut silti oli saatava jotain puikoille. Ristiriitaista?

Tässäpä ne, väkisin väännetyt ja aika mitään sanomattomat:

046

Ohje: Makkarasukat, omast pääst, 52 s

Lanka: Nalle aloevera, 95g

Puikot: 2.75

Koko: 38-39

048

Tää oli muuten ensimmäinen kerta kun neuloin Nallen aloevera lankaa. Pehmeetä ja liukasta ja halkeili urakalla. Jos puikko sattui lävistämään langan, siitä jäi ikävän näkönen sotku siihen kohtaan (ja tätähän mulle sattui useesti). Nää ei kyllä millään voi kestää kulutusta koska huomasin kantapäätä tehdessäni, että pinta nuhjaantui jo siinä. Ei pääse mun suosikkilistalleni tämä lanka. Tuskin tulee ostettua jos ei sit jotain tosi herkullista väriä ole saatavana. Niin, ja mulla on vielä toinen kerä jäljellä, se pitää tuhota varmaan Sukkasadon aikana pois...

Aattelin nimittäin osallistua myös tänä vuonna. Olen jo alustavasti katellut joitakin ohjeita ja penkonut sukkalankavarastoani (mikä on yllättävän surkea tällä hetkellä?! Langanostolakko on siis toiminut ainakin sillä saralla). Tänä vuonna aattelin ottaa pikkasen rennommin kun viime vuonna ja nyt yritän tehdä listan mitä haluan saada valmiiksi.

1282841970_img-d41d8cd98f00b204e9800998e