Aika juoksee kuin hirvi. 4 vuotta napsahti mittariin ja eikun pileet pystyyn! Tämän blogintekeleen historiassa ei oo vielä kertaakaan järjestetty synttäriarvontoja eikä mitään muutakaan kivaa, joten jokos olis aika?

Mä en oo kyllä yhtään ehtiny miettiin mitä keksisin palkinnoksi, mut sen verran päätin että niitä tulee olemaan neljä tsipaletta. Vähän niinku joka vuodesta yks, ku oon ollu niin tyhmä blogiemäntä etten oo ennen tämmösiä järjestänyt. Tosin, mä en oo ihan varma onks mun blogilla edes sitä neljää lukijaa... :D No jos ei oo nii joku saa sit vähän enempi kerralla.

Sit mietin et jos mulla nyt ois vaikka enemmän ku ne neljä lukijaa, nii mitä haluisin heiän kommentoivan, mut jaaha, tänään on taas semmonen päivä kun päässä ei liiku mikään (loppuviikkoa kohden alkaa aina oleen hiukan morjes olo). No ainakin semmonen juttu ois kiva tietää et mistä väreistä tykkää eniten, koska luultavasti LANKAA on ainakin tarjolla (sitähän täältä löytyy enemmän ku lääkäri määrää). Nii, ja inhokkiväriki ois kiva tietää. Ja ihan mitä tahansa muutakin voi kertoo jos siltä tuntuu :), sana on vapaa.

Aikaa osallistua tähän ennen näkemättömään supermahtavaan (??) arvontaan vois olla vaikka ens viikon lopulle, eli perjantaihin 11.11.11 asti. Kuulemiin.

1320338498_img-d41d8cd98f00b204e9800998e