Aattelin pikkuhiljaa alotella tän mun blogin päivitystä. Pohjustetaanpa ensin hiukan... Eli käsitöitä ja askartelua oon harrastanu (kausiluontoisesti) pienen ikäni, käsin neulontaa enimmäkseen eli sukat ja sensellaset on hallussa. En ole mikään superhyvä, useimmiten tarviin ohjeen jota seurata ja sitäkin työn kuluessa muuttelen jos menee vikaan :). Kaikkea uutta ja helppoa haluun heti kokeilla, suuret ja monimutkaiset työt ei oikeen oo mun alaani, en ole kovin pitkäjännitteinen...

Tänä syksynä olen taas innostunut urakalla väsäilemään kaikenlaista. Pitkän masennuksen kourista päästyäni alkoi sormet syyhyämään lankojen kimppuun ja työkaverini vinkistä lähdin surffailemaan Ihanitse-foorumille.  Ja sillä tiellä ollaan!  Netti on siitä ihmeellinen asia että yksi paikka johtaa sut toiseen ja se taas toiseen ja niin edelleen, pohjaton suo hehhe!  Mutta en valita, olen oppinut tosi paljon uusia asioita.

Olen tässä parin kuukauden aikana kokeillut mulle uusia tekniikoita ja tutustunut uusiin materiaaleihin, eli näistä töistä/kokeiluista nyt aattelin alotella täällä blogissa. Jatkosta en tiedä, mulla on yleensä tää syksy ja talvi energisintä aikaa, mutta toki koitan tänne aika ajoin jotain lisäillä.

Hyvää syksyn jatkoa kaikille! (Tai talven... Eilenhän saatiin ensilumi tänne lounaaseen.)