2010_10_22

No niin! Vihdoin ja viimein päätin lopettaa marmatuksen ja itteni kiusaamisen ja poraamisen ja nillittämisen ja kiukuttelun JA tilasin uuden kameran. JEEEEE! Uus peipe <3 kotiutui keskiviikkona ja vielä tässä tutustutaan, kamalan paljon opeteltavaa ja kaikkee uutta. Mut hissukseen hissukseen, kyyl meistä vielä ihan bestikset tulee, siit oon ihan varppi.

Se edellinen kamera tappo värit ihan totaalisesti, suorastaan murhas ne kylmäverisesti, enkä perältäkään oppinut tulee toimeen sen kanssa/tajunnut sen sielunelämää niinko yhtään. Noh. Tää uus on kyllä ihan eri maata, mä oon ollu innoissani ku pikkulaps jouluna ku ihan tosta vaan värit toistuu luonnollisesti! :) Tottakai esim violetti on ihan kauheen vaikee saada kuviin oikein, mun taidoilla jopa mahdotonta. Mut nyt ku on kunnon pelit ja vehkeet ni ehkä jopa mulla on toivoa. Ainakin innostus on palannut, melkein vuos tässä sit kiukuteltiinkin jo turhautuneena.

Tänään kuvasin parit sukat uusiks, uusia kuvia mm täällä ja täällä ja tietty tän päivän postauksissa uudella kameralla kuvattuja. Mustissa sukissa oli hirveen hankalaa saada se palmikko näkyville, kokeiltiin yhdessä jos toisessa paikassa. Ja nyt tekis mieli kuvata kaikki tän vuoden projektit uusiks :D, no ehkä ei kuitenkaan...

Edith-täti vielä lisää: jos nyt esim vertaa näitä makkarasukkia noihin haitarisukkiin nii onhan tossa nyt vissi ero, vaikka otettukin eri aikaan/eri valaistuksessa. Haitarit siis suht lähellä oikeeta väriä...